Rendszeres olvasók/Followers

2013/03/12

BBD Exchange

Ahogy az előző bejegyzésemben láthattátok, részt vettem a BBD Exchange 11. fordulójában. Mivel a párom, Lynda is szerencsésen megkapta az ajándékát, ezért most már megmutathatom, hogy mit küldtem neki. A blogja kívánságlistáján láttam ezt a mintát és eldöntöttem, hogy ezt fogom kihímezni és elküldeni neki, amivel sikerült nagy örömet okoznom. A fóliát direkt hagytam rajta fotózásnál, hogy ne sérüljön a keret a postázás során.
As you could see in my latest post, I took part in the 11th round of the BBD Exchange. My partner, Lynda has received her gift, so I can show you what it was. I saw this pattern among the wishlist of her blog and I decided to stitch it, which could cause her great joy.
Design: Blackbird Design-Evening Shades the Garden
Fabric: 32 ct ivory linen
Threads: recommended threads (DMC, TGA)



6 megjegyzés:

Leki-Rita írta...

Nagyon SZÉP ajándékot készítettél!

Lisa V írta...

Its beautiful. Thank you for joining us for Round 11.

Erika írta...

Ejha, ez aztán az ajándék!
Nagyon szép a hímzés és annyira jó hozzá a keret is!
Megértem Lynda örömét:)

Palkó írta...

Húúú, ez még fólia mögött is gyönyörű!!! Nem csodálom, hogy nagy örömet okoztál vele! :)

Tatkis írta...

So beautiful - great gift!

Hugs,
Tatyana

N. Adri írta...

Köszönöm. :-) A keret nekem is nagyon tetszik, biztos lesz még olyan hímzés, amit ezzel fogok bekereteztetni.
Thank you, Tatyana. :-)